fredag 21. september 2012

Dyreparken i Borås

 
Hai, good dai :-)
 
Ka jørr me her i Vennersborg då, d  e ein dyrepark i Borås, me kjøre derte og kikker. Itte 1 3/4 t va me losa fram av "gpsdamen". Uff åg uff, men me fekk t  åg kjøba parkering åg inngangbillett i "maskiner" :-) :-)
 
Di som vil se dyr får fylla me her.
 
Her er 2 stk "venner" ....
 
 
...Sjiraffer.....
(kossen skrives d  ?) ...eller kåna åg mann?
 
I ei krå sto ei "surpotta" av et...

 
...Neshorn...
me for møyje hud åg sturde. Fekk kansje itje vera me gjengen?
 
Åhåååå, ka sjer nå......

 
...Elefanter...
...oppdage lunch på..

 
....Savannen.
 
Itje glo sånn, eg sidde bare her å....

 
...tenke meg om :-)...

 
....åg eg må på do, men viss eg går inn stikke vel kompisane av?
Eg lure di, PISSE her eg henge.
 

 
Ååå dokke glor fortsatt, denne gang på meg, eg e  jo bare ein "svensk abekatt" :-)
 
Denne....

 
...Løvå...
tenkte me d  blikket når han kikket på meg: se "ein halvfet nordmann", eg blir sulten.
 
Me jekk videre for å se om...

 
..fru Bjørn
eller....

 
..Hr Bjørn...
hadde fått mat. Trur d då blikket itje va på meg :-)
 
 
 
Fru Tiger
tok ein spasertur, mens..

 
...Hr Tiger
lå på taget åg slappet av å tenkte: eg har fått mat i dag, den "halvfete nordmannen" får bare gå forbi, kommer nok ein "danske" seinere :-) :-)
 
Dette var noen dyr i Borås Djurpark, Alidelundsgatan 11. Kan anbefales åg besøke viss dokke e  i nærheten.
 
Hei då :-) :-)
mvh Hallais

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar