onsdag 2. juli 2014

Et hundeliv

Hai :-)


Dette e ei "lita historie" ka "eg"....


....Comet.....
......opplevde når eg va på "ferie" t  Malde West. 

Jekk itje lenge før eg konne....


...slappe av.

Så ein tur i JB havn. Bryggå va grei, men ka e  dette?...


...møyje vatn.

Så va d....


....ombord i Hallais.
uff å uff va litt skommelt.

Fekk prøva ei....


......flydevest...
.....såm slektning Ruffen hadde hatt før.

Jekk greit dette, følte meg tryggere åg trur eg .....


....slappe av i skyggen :-)

På Malde West va det møyje trim/lufting ve bekken...


...i Foren.

Ittepå va d ....


....mad.

I Sørmarkå hadde di kappa ner et tre så eg konne sidda å...


...."spikulera" å tenke på trestubben.

Ein kveldstur i solå, då blei eg .....


....STOR..... 
(va berre skyggen he he)

Siste dag på Malde va eg me ein tur  t  Tonstad. Fekk kjøra i ein Mustang uden tak. Blei någe....


....redd av lyden...
....åg krøyb oppi fange. Men bilen....


....Ford Mustang 1967 mod..... 
.....va jo rø å stilige :-)

Ja ja dette va d  "eg" opplevde på ei tur t Malde någen dager 

Hei då :-)
mvh Hallais

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar